Zarządzanie pocztą elektroniczną
Znaczna część firmowego wykorzystania sieci www to wysyłanie i odbieranie poczty e-mail – czy to między pracownikami wykonującymi wspólny projekt, czy to między zatrudnionymi a klientami firmy. Co za tym idzie, od sprawnego zarządzania pocztą elektroniczną zależy w dużej mierze efektywność przedsiębiorstwa.
Warto skorzystać z usług IT zewnętrznej firmy, która zajmie się naszym e-mailem. Pocztę trzeba odpowiednio skonfigurować, wykorzystując protokoły takie jak POP3 lub SMTP, by sprawne odbieranie i wysyłanie maili było możliwe.
Konieczne jest również umiejętne ustawienie filtrów, tak, aby niechciane wiadomości nie przychodziły na i nie wychodziły ze skrzynek pracowników. Do tego warto podnieść użyteczność e-maila poprzez synchronizację poczty z dostępnymi urządzeniami mobilnymi.
Pisanie i odbieranie maili za pomocą telefonu, smartfona czy tabletu to dobry sposób na to, by nigdy nie być poza zasięgiem. Docenią to zarówno klienci jak i współpracownicy oraz zatrudnieni.